wtorek, 1 kwietnia 2014

Takie tam...

Hej, hej.
Kilka dni temu był konkurs na nowy blog, w którym wzięłam udział.
Mimo braku pierwszego miejsca i tak wygrałam!
Zobaczyłam twórczość inną niż moja i poznałam nowe miejsca w sieci do odwiedzania. 
A przy okazji zostałam wyróżniona przez Renatę.
Dziękuję:)
 I teraz odpowiem na pytania ( chyba powinnam tutaj):
1. Ulubiona technika.
Scrapbooking-styl dowolny. W zasadzie nie wiem,jak mogłabym nazwać moje twory i potwory, które namiętnie tworzę.
2. Tworzę od
kilku lat, ale dopiero teraz moje kartki jakoś wyglądają:)
A zaczęło się od chęci znalezienia zajęcia moim dziewczynkom w zimie....
3. Co mnie inspiruje?
Wszystko! Rysunek na murze, kwiaty w parku, okładka książki itp.
To co widzę nie tylko oczami, ale i duszą:).
4. Gdy nie tworzę to
zajmuję się domem i rodziną ( mam dwie nastoletnie córki) i czytam książki.
Z konieczności na razie nie pracuję zawodowo.
5. Ulubiona potrawa.
Hm, łatwiej powiedzieć, czego nie lubię.
Pomidorówka.
No i ciasto!!!!
6. Nie umiem obejść się bez...
Okularów-bo bez nich jestem ślepa:)
Przydasi-kocham je!

OK, to już wszystkie odpowiedzi:)
Jeszcze raz Reniu dziękuję za wyróżnienie!
A teraz pudełko z okazji urodzin:





Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia!

4 komentarze:

  1. i znajomych przybyło - fajnie, o to chyba też chodziło, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Box super wyszedł. świetne delikatne ozdoby. A przede wszystkim gratuluję odwagi i wzięcia udziału w konkursie. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo dziękuję za udzielenie odpowiedzi na moje pytania:)
    A Twoje boxy są cudne!! dla mnie to czarna magia:(

    OdpowiedzUsuń