niedziela, 28 stycznia 2018

Exploding box na Chrzest Święty

Hej!

Dziś post publikuje się sam, gdyż chwilowo przebywam w szpitalu.
Ale nie, nie musicie się o mnie martwić...mam nadzieję!
To tylko diagnostyka.

Przybywam do Was z exploding boxem wykonanym na wyzwanie #31 na blogu I like challenges!
Tym razem należy wykonać dowolną pracę z tekturką.
Proste, prawda?

Moja praca została wykonana na bazie Rzeczy z papieru ( z powodu utraty wzroku, muszę się posiłkować, niestety ).
Użyłam papierów Galerii Papieru.
A tekturka pochodzi z Kreaterii.

Tekturkę zembossowałam złotym pudrem do embossingu.
Nie powiem, to był niebyt mądry pomysł, gdyż elementy niekoniecznie chciały się dobrze kleić.
Cóż...czasem miewam głupie pomysły. 
Całość na szczęście wynagradza mi trud pracy☻








Mam nadzieję, że niebawem pokażę Wam kolejną pracę!
Pozdrawiam wszystkich serdecznie!

Art Soul



3 komentarze:

  1. Małgosia, boxik super! Trzymam kciuki za szybki powrót ze szpitala i pomyślne wyniki :)

    OdpowiedzUsuń


  2. The best household services from cleaning to homes, apartments and villas, cleaning boards and carpets in Dammam and Al-Khobar and Qatif There is also a special section for sanitation work and sewage drainage in Dammam and Qatif and Al-Khobar with the solution in the best ideal way and isolation of surfaces and tanks and detection of water leaks and pest control and spraying pesticides in Dammam and Khobar and Qatif and all cities in the eastern region.


    شركة تنظيف فلل شقق مجالس سجاد بالدمام والخبر
    شركة تسليك مجاري بالقطيف وشفط بيارات
    شركة تنظيف ببقيق
    شركة تسليك مجاري بالدمام والخبر
    شركة تسليك مجاري بالدمام

    OdpowiedzUsuń
  3. Sohbet ve chat yapmanızı kolay ve güvenli hale getiren sohbet odaları, sorunsuz ve kesintisiz Mobil Sohbet siteleri ile arkadaşlık ve yeni kişilerle tanışma imkanı.

    OdpowiedzUsuń