wtorek, 16 września 2014

Z różami :)

Witajcie!

Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze!!!
Jest mi niezmiernie miło :)

Dzisiaj mam dla Was coś z decoupag'u.
Podkładki pod kubki zrobione dla mojej koleżanki z okazji imienin.
Zanim je obejrzycie dodam, że są bardzo proste.
A historia, która z nimi się wiąże jest...hmmmm....
Baaaardzo długa.
W skrócie tylko napiszę, że preparat do spękań NIE SCHODZI pod wodą i trzeba go potraktować papierem ściernym!
Tak też musiałam zrobić i od tego zdzierania zrobiły mi się ogromne odciski...
Rany ! Jak mnie palce bolą!
Ale mam efekt końcowy!




Rany, ależ czasami lubię sobie utrudnić życie:)
Koleżanka była zachwycona i to jest dla mnie najważniejsze!

Swoją dzisiejszą pracę zgłaszam na dwa wyzwania:


i 2. W kuchni.



A teraz kilka prac mojej Karolci :)





Pozdrawiam serdecznie,
Art Soul.

7 komentarzy:

  1. wcale się nie dziwię, że podkładki sie podobają:) a co do gumek to chyba rozpętałyśmy z córką gorączkę gumkową w klasie:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale romantyczne! A prace córci śliczne :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Scrapka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za miłe komentarze :) W imieniu córki szczególnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocze -dziękuję za udział w wyzwaniu Altair Art :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak romantycznie się prezentują..Postawić na takiej podkładeczce herbatkę- ach...I już nastrój gotowy....

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne podkładki :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń