środa, 30 kwietnia 2014

6 urodziny.

Witam,
jestem trochę zmęczona i rozdrażniona, ale nastrój mi się poprawi:)
Muszę tylko zrobić coś innego niż box!
Ale tylko dzisiaj!!!!
A mam coś fajnego do zrobienia!
A, że humor sama sobie zepsułam, to inna sprawa.
To za sprawą dzisiejszej mojej pracy...
Już, już była skończona ...
....zostało tylko do przyklejenia kilka listków i wieczko....
...do oddania za godzinę...
i uwaliłam ją klejem!!!!!
Musiałam kombinować!
Ale efekt końcowy bardziej mi przypadł  do gustu, niż wersja pierwotna:)
Na szczęście!
Zawsze się zastanawiam, kiedy się skończą te moje "genialne" pomysły? 
( Już mam następny, o zgrozo! )

Dzisiejszy box jest dla młodej damy, fanki księżniczek i koloru różowego.
Mam nadzieję, że się spodoba moja wersja:)






Zapomniałam zapytać mamy ( a mojej koleżanki ), czy tak wyraźnie widoczne zdjęcie będę mogła publikować, więc zamazałam je.
A modelka bardzo fotogeniczna i ładna.

Pozdrawiam serdecznie,
ArtSoul.

4 komentarze:

  1. No proszę jak Ci pięknie wyszło :) I po , co to marudzenie ? hihi

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyszło i w ogóle nie wiem o co chodzi;))))
    Idealny box dla małej damy:)
    dzieki za ciepłe słowa na moim blogu,serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. no nie wiem co zepsułaś bo nie widać, nie przejmuj się ja też miewam czasem pomysły...a potem się zastanawiam - kto to wymyślił:) pięknie Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję dziewczyny:) A myślicie że dlaczego powstała koronka w grochy....Ale fajnie że nie widać, bo ja jak zwykle muszę mieć perfekcyjnie. A same wiecie jak to jest, gdy po prostu MACIE świadomość niedoskonałości ;)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń