sobota, 26 kwietnia 2014

Box na Komunię Świętą.

Witam,
tym razem pudełko ( tak, Aga, kolejne).
Na Komunię Świętą Kai.
Użyte papierki to GP Sen Motyla. 
Nie mogło być różowe.
Mój mąż twierdzi, że jest blade, a ja mówię, że delikatne :)
A Wy co o tym sadzicie?




I tutaj moje największe szczęście!!!!
Mój własny, prywatny digi stempelek, który z radością użyłam.
A otrzymałam go od wspaniałej osoby, ale nie wiem czy mogę zdradzić imię:)
Mam aż trzy wersje tego cuda!!!!!!!





Rewelacja, prawda?
Jeszcze raz BARDZO, BARDZO DZIĘKUJĘ :)

Pozdrawiam serdecznie,
ArtSoul.


7 komentarzy:

  1. delikatne:) a digi oj zazdroszczę:) też nad nimi pracuję, na razie w myślach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję:) Za mną długo chodziło i mnie znalazło:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny box - mam te papierki ale jeszcze niepocięte. Co do digi mój faworyt to turkusowy albo z motylkiem. Co do przyłączenia się do grupy to jak najbardziej zapraszam, z Wrocławia jest u nas Dosia - a spotykamy się w Opolu - też mam 50km, ale co tam w razie czego zapraszam :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo uroczy boxik Ci wyszedł .Pieczątki super, moje serce podbiła środkowa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, nawet nie wiecie, jak bardzo się cieszę, że miło w końcu się moje zdjęcia ogląda:) Chanya, Opole trochę za daleko na dzisiaj , ale kiedyś....z chęcią!

    OdpowiedzUsuń