czwartek, 19 września 2013

Wymianka na szczęście:)

Hej, Hej!

Żeby nie było, że nic nie robię i w ogóle się lenię.
Dzisiaj już mogę pokazać niespodziankę, którą przygotowałam dla mojej wymiankowej pary, czyli Kasi K.
Zabawę w  wymianę ogłosił scrappo.
Trzeba było wykonać pudełko w dowolnym kształcie, ale najdłuższy wymiar miał jednak nie przekroczyć 6 cm.
Zdjęć jest dzisiaj bardzo dużo, więc bez kawy ani rusz!
Otóż wyszło mi takie coś:








Bez wiary w swoje możliwości nie da się, prawda?
Stąd napis...









A do środka włożyłam coś na szczęście:


W zamian od Kasi otrzymałam ogrom różniastych przydasi i takie słodkie pudełeczko..






W życiu nie zrobiłabym takiego małego cuda.

A notesik, jeśli mi go nie zabierze młodsza córka, przyda się na zapisanie szczęśliwych liczb w totolotka:)))
Ładne cuda zrobiłyśmy, prawda?
Pozdrawiam:)


3 komentarze:

  1. Oj cuda cuda :) Wymianki to super sprawa :) Tak się cieszyć z takich drobiazgów :) A czterolistna musi przynieść szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajna sprawa, następnym razem zgłaszam się i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zabawa naprawdę była świetna, a najlepsze jest to, że nigdy nie wiesz co otrzymasz w zamian. Prawie jak z prezentem pod choinką- wiesz, że jest, ale nigdy nie wiesz co.
    Dziękuję, że dołączyłaś do grona moich obserwatorów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń