sobota, 21 września 2013

Świątecznie z wiankiem.

Witam wszystkich serdecznie!
Dzisiaj pokażę Wam pracę, którą zgłaszam na wyzwanie wiankowe.


Kartka ręcznie obszyta przeze mnie na papierze nie pamiętam jakiej firmy ( ale kupiłam go całkiem niedawno), z ręcznie! wycinanymi listkami ostrokrzewu.
Tak, wiem nie do końca jest ze mną wszystko ok.
Dodałam sfastrygowaną tasiemkę, kilka koralików i śnieżynki z brokatowej tektury falistej. 
Całość wykończyłam dużą kokardą.
I wygląda ona tak:







Po raz pierwszy użyłam stempla na kartce.
Pozdrawiam.

4 komentarze:

  1. Te ręcznie wycinane listki są śliczne, jak i cała kartka. Pierwsza w wiankowym wyzwaniu! Dziękujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się i dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały, strasznie mi się takie podobają :)

    OdpowiedzUsuń