środa, 11 września 2013

Lekkie retro:)

Hej!
Dzisiaj mam dla Was zdjęcia pięknego pudełka.
Wykonane na sam ślub.
Największy problem jak zwykle miałam z wyborem papierów.
Chciałam dobrać coś do Gaju Oliwnego, ale nic mi nie pasowało.
Ale jak zobaczyłam te papiery na półce w sklepie u p. Kasi, po prostu się zakochałam.
Powaliły mnie na kolana.
Zauroczenie i Świerszcz za kominem.
W przepięknym brązowo-czerwonym kolorze. Z dodatkiem kremu. 
Oto moje pudełko:









Widok wewnątrz:




Po raz kolejny użyłam ptaszków w gniazdku.
Jakoś najbardziej mi pasują.


Układ standardowy tzn. z jednej strony jest kieszonka:



Zwykła i bardzo prosta.
A z drugiej strony jest takie coś:



Napis jest ze sklepu scrap.com, ramka na wieczku też.
 I właściwie to by był koniec mojego pisania na dzisiaj.

Dodam tylko, że obie prace bardzo się podobały.

Dziękuję za komentarze i pozdrawiam.


3 komentarze:

  1. Piękny box :) Te ptaszki są takie słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zrobiłam pudełeczko :) Dałam radę na 16 :) A Ty już zrobiłaś ?:) Wyślij mi adres na e mail kaska19888@o2.pl :)

    OdpowiedzUsuń