sobota, 7 września 2013

Granat...

Witam,
dzisiaj pokażę Wam coś baaaardzo ciekawego, co przy okazji chciałabym zgłosić na wyzwanie Kwiat Dolnośląski.
W tym miesiącu kolorem miesiąca jest granat.
Szczerze powiem, iż uważam , że jest to dosyć trudny kolor. I osobiście za nim nie przepadałam.
Aż do dzisiaj...
Praca tak bardzo mi się osobiście podoba, że nie mogę się doczekać aż ją Wam pokażę:)
Najpierw grafika z wyzwania:




OK, teraz zdjęcia...
Koleżanka poprosiła mnie o kartkę dla szwagra, który wręcz uwielbia bajerować kobiety.
Jest przy tym dosyć sympatyczny ( znam go osobiście ).
Na kartce miała być kobieta, obowiązkowo.
Oto ona:




Teraz zdjęcie z ramką:




Zdjęcia boczne:





Tył został przeze mnie także trochę ozdobiony i wygląda całkiem rześko...



A teraz całość:



Ja jestem kartką zachwycona i aż się zdziwiłam, że może mi wyjść coś tak ładnego.
Żeby nie było, laska siedzi na puchu:)) ( To tylko biała flizelina).
W życiu nie nauczę się robić ładnych zdjęć:)
No dobra, może kiedyś...
Mój telefon i tak sobie dobrze radzi...
Dziękuję gorąco za wszystkie komentarze:)
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego dnia!

PS. Goja, miałaś rację! Dziękuję!!!

5 komentarzy:

  1. Dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego :) mam tylko prośbę zmień linka - bo podlinkowałaś u nas całego swojego bloga a nie posta z kartką. O ile teraz nie ma problemu - pracę znalazłam to pod koniec miesiąca będzie trudno :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ok, spróbuję, aczkolwiek nie obiecuję, że mi się to uda:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że się udało.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń