poniedziałek, 4 listopada 2013

Ze Św. Mikołajem.

Witajcie.
jestem dzisiaj trochę zmęczona, ale po wczorajszym maratonie kartkowym, jakoś się sobie nie dziwię:)
Otóż wydziergałam 10 kartek w jeden dzień:)))
Na dzień dzisiejszy- to mój rekord....
Nie mamy się co oszukiwać, nie wszystkie są  bogato zdobione. 
Należą raczej do prostych, ale takie miały być. 
I nie wszystkie mi osobiście się podobają, ale na szczęście, każdy ma inny gust:)
Dzisiaj zdjęcia jednej z nich, 
Chyba tej ładniejszej:))))




Papier mam z manualnie.pl.
Stempel od Joli:)

Pozdrawiam serdecznie.

4 komentarze:

  1. Fajna! Mikołajowa :) Rozkręcasz się widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Troszkę się rozkręciłam:) W weekend zrobiłam 21:) Dziękuję:))))

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna:) dziękuję za udział w mojej zabawie- Candy:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. to nie jest mój wzór ptaszka znalazłam tutaj
    http://www.craftsonthenet.com/p3197/cards-crafts-for-christmas-4-templates/

    OdpowiedzUsuń