czwartek, 25 sierpnia 2016

Ślub w granacie :)

Hej, hej!

Moim zwyczajem, przedstawiam Wam exploding boxa.
I jest to kolejna praca z okazji ślubu.
Praca wykonana na inspiracje dla bloga I like challenges.

Tym razem jednak użyłam papierów z Galerii Papieru.

Niegdyś zrobienie takiej pracy zajmowało mi maksymalnie 4 godziny.
Dziś czasem 4 dni.
No cóż...
Nie można mieć wszystkiego, ale najważniejsze dla mnie, że mogę robić!
To bardzo cieszy.

Jedyna niedogodność, jaka pojawiła się ostatnimi czasy, to taka, że tracę wzrok i cięcie papieru przy użyciu ołówka, linijki i nożyka do tapet, staje się niesamowitym utrudnieniem.
Zwłaszcza na ciemnym papierze, który kocham szalenie, a który stał się moją zmorą. Więcej idzie na zmarnowanie, niż właściwe wykorzystanie.
I muszę koniecznie zanabyć gilotynę lub trymer.
Nie macie jakiegoś sponsora, który zechciałby mnie wesprzeć w w tym temacie?
Ja, w zamian, z sercem na dłoni bym robiła reklamę!







Wykonanie takiego pudełeczka na kasę jest bardzo proste.
Poniżej przedstawiam Wam szkic.


Do tak wykonanego i złożonego pudełeczka najpierw mocujemy tasiemkę, która zamknie nam wieczko.
Następnie wycinamy kwadrat większy o 3 mm, czyli o wymiarach 7,8 cm x 7,8 cm.
Tak, by wieczko nie zapadało nam się do środka, a oparło się na ściankach.
I można już ozdabiać.

Oczywiście można wykonać tradycyjne pudełko, w którym się ściąga wieczko, ale ja osobiście wolę taką niby szkatułkę.

Mam nadzieję, że mój pomysł się Wam spodoba i  kiedyś go wykorzystacie ☻

Zachęcam do wzięcia udziału w nowym wyzwaniu na blogu I like challenges!



Pozdrawiam i życzę miłego dnia,
Art Soul.

8 komentarzy: