piątek, 19 sierpnia 2016

Na niebiesko :)

 Hej, hej!

Kolejna praca inspiracyjna dla bloga sklepu Od A do Zet.
Delikatna kartka bez okazji wykonana w kulminacyjnym momencie remontu...

Miałam schowaną całą moją pracownię i do niczego się nie mogłam dostać.
Najbardziej brak mi było....ołówka!
Tak, dobrze czytacie.
Właśnie ołówka.

Pracownia została spakowana przez mojego męża.
Szczerze mówiąc, nie miałabym odwagi pakować całego mojego dobytku :)
A na wierzchu zostały przydasie....świąteczne hahhaha

Trzeba sobie jednak radzić i jak widać nawet nie mając żadnych fachowych sprzętów, można zrobić ciekawą pracę.

W roli głównej papier Galerii Papieru i grafika Janet.











Żeby nie było, remont wciąż trwa, ale chociaż mam dostęp do przydasi.
I nie tylko odzyskałam, ale nawet zyskałam dużo więcej miejsca do pracy!
Mój blat roboczy ma teraz całe 120 cm!!!
Ciekawe, czy w ferworze walki, znów zostawię sobie miejsce tylko na pracę?
Czyli 15 x 15 cm?
  
Życzę wszystkim miłego dnia!



Art Soul

3 komentarze: