środa, 17 sierpnia 2016

Shaker boxy w boxie :)

Hej, hej!

Dziś kolejny exploding box.
Ale nie taki zwykły...
Tym razem postanowiłam nieco poszaleć i tak powstały shaker boxy w boxie.

Moim zadaniem było połączenie w całość piórek, cekinów, koralików i musiałam znaleźć jakiś sposób, by to wszystko połączyć w rozsądną całość.
W dodatku koniecznie miało  się błyszczeć.
No i oczywiście, powalić gości weselnych i młodych na kolana.
No dobra, bardziej pannę młodą....

Moi stali bywalcy wiedzą, że lubię takie wyzwania, więc i tym razem zachwyciłam się pomysłem.
Ominęłam tylko cekiny, bo ich nie lubię :)

Do kompletu powstało pudełko na zdrapki.

Efekt moim zdaniem dość ciekawy.

Uwaga! 
Mnóstwo zdjęć!!!














Pudełko na zdrapki ma wymiary 16,5 x 11,5 cm.
Udało mi się je wykonać idealnie i to za pierwszym razem!
Tylko nie wiem czemu, nie użyłam do białego papieru folderu :)
Jakoś dopiero dziś się zorientowałam, oglądając zdjęcia.





Musicie przyznać, że poniosła mnie wyobraźnia!
  
 Dziękuję za odwiedziny  i życzę miłego dnia!
Art Soul

1 komentarz: