niedziela, 18 sierpnia 2013

Z czystej przyjemności...

Witam wszystkich serdecznie!
Dzisiaj pokażę Wam karteczkę zrobioną z czystej przyjemności i z nudów:)
Dlaczego z czystej przyjemności ? Otóż dlatego, że w ostatnim czasie zrobiłam zakupy ( niemałe ) w kilku sklepach i nie mogłam się doczekać, kiedy wykorzystam zakupione materiały.
Część z nich będzie musiała jeszcze trochę poczekać, bo jest na świąteczne "wypieki", ale z reszty mogę korzystać do woli.
Jest to karteczka wykonana przy użyciu jednego!!! tylko papieru, przełamana flizeliną we wzorek. Zakupiłam ją już dawno temu, ale nie miałam pomysłu, co z nią zrobić. 
Całości dopełnia tekturka zakupiona w wycinance.net.
Kilka stokrotek i serduszka i jest taka sobie delikatna, ale bez napisu. Może przecież być i na 1 urodziny i z okazji narodzin dziecka, prawda?
Wygląda tak :





Sam konik został przeze mnie zabarwiony przy pomocy tuszu do stempli i całkiem ładnie wygląda.




Zdjęcie boczne, których nie lubię także wykonałam, ale jeszcze muszę opracować system, jak je wykonywać żeby były ładne.







Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za miłe słowa w komentarzach .
Pracę zgłaszam na wyzwanie Przyda się - z tekturką.

6 komentarzy:

  1. fajna karteczka ci wyszła :) niebieskiego konika jeszcze nie widziałam, z reguły wszyscy zostawiają oryginał, a tu - niespodzianka i w dodatku jaka fajna :))
    ps. jeśli masz mało komentarzy to wyłącz weryfikację, bo wiele osób rezygnuje z wpisu z tego powodu (sama miałam tak na początku), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa:) Cieszę się, że jednak potrafię zaskoczyć profesjonalistów
      No i za radę. Już wyłączyłam to świństwo....
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Bardzo ładnie:) Podobają mi się kolory, są takie delikatne;]

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna praca! dziękujemy za udział w wyzwaniu Przyda-się! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo urocza karteczka :) Pozdrawiam i dziękuje za udział w wyzwaniu Przyda-Się!

    OdpowiedzUsuń