sobota, 4 stycznia 2014

Praca Nr 1 - z trąbką...

Witajcie!!!
Po raz pierwszy w tym roku, ale nie ostatni:)
Życzę wszystkim odwiedzającym i podglądaczom dużo szczęścia, miłości, weny twórczej, cierpliwości, radości i zdrowia w tym Nowym Roku!!!!
Zdrowia oczywiście najwięcej:)))
Moim głównym postanowieniem na ten rok jest opublikowanie 365 prac:)
Czyli wychodzi 1 praca dziennie!
Zobaczymy. czy mi się uda.
Reszta postanowień jest ściśle tajna.
Nawet dla mnie:))

Pierwsza w tym roku praca jest dla pewnego Pana grającego w orkiestrze.
Kończy On 60 lat.
Mam nadzieję, że Pan się ucieszy tak samo jak ja, gdy ją przygotowywałam.
Zrobiona wg mapki.



Zgłaszam ją na wyzwanie w HopmArt,







Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę udanego weekendu:)

7 komentarzy:

  1. witam cię bardzo fajnie tu u ciebie zostanę a kartka jest superancka dużo weny w Nowym Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj, dziękuję za miłe słowa.... ja również życzę dużo weny i mam nadzieję, że nadal będzie fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Te UHKowe papiery świetnie na taką okazję pasują :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł miałaś na taka właśnie karteczkę. Super wyszła. :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna ta trąbka:) trzymam kciuki za postanowienie

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję serdecznie:) Oj, będzie baaardzo ciężko:) Ale dam radę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna karteczka :)) Dziękuję za udział w zabawie HopmArt
    Tylko przyszłościowo zostawiaj namiary na dany post, a nie do całego bloga

    OdpowiedzUsuń