środa, 30 listopada 2016

Aniołek w czerwieni

Witajcie!

Ogromnie się cieszę, że mogę  się Wam pochwalić najnowszą pracą.
Tym bardziej, ze jest to moja pierwsza praca wykonana od......ponad miesiąca!
Nieplanowana, nieoczekiwana i bardzo bolesna kontuzja kręgów szyjnych wyeliminowała mnie z życia na tak długi czas.
Jeszcze nie jest dobrze, ale bardzo się stęskniłam za papierami,, tworzeniem i w  ogóle twórczym działaniem, że po prostu musiałam usiąść do biurka!


Karteczka prosta w formie, zero cudów, gdyż idzie do szkoły córki na kiermasz charytatywny na rzecz dzieci chorych na nowotwór.
Ale chciałam, żeby była ładna.
I chyba jest...




Poinsencję wykonałam z foamiranu przy pomocy wykrojnika Sizzix.
Zakochałam się w tym wykrojniku przez taką jedną Agę!
Chyba muszę się upomnieć o jakieś odszkodowanie ☻


Bardzo dziękuję za odwiedziny i mam nadzieję być tu częściej!
Czego i sobie i Wam życzę!!!

Pozdrawiam,
Art Soul

1 komentarz:

  1. bardzo ładan, urocza, sliczny aniołek, współczuję kontuzji, pozdrawiam serdecznie i zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń