środa, 25 listopada 2015

Z reniferem

Hej!
Jak zawsze bardzo Wam dziękuję za odwiedziny i komentarze.
Jest i niezmiernie miło, ze jesteście ze mną!
A może ja z Wami?
Trudno ocenić...

Ważne że możemy się wspólnie uczyć od siebie i inspirować.

W tym tygodniu na blogu sklepu Od A do Zet, inspirujemy tekturkami i ja mam dla Was swoją propozycję.
Użyłam tekturek z serii, która otrzymała nazwę wymyśloną przeze mnie.
Pięknie prawda?
Tekturkę pomalowałam białą farbą i posypałam brokatem.
A to, że brokat spadał wszędzie tylko nie na tekturkę, to już nic na to nie poradzę:)
Poinsencje wykonałam własnoręcznie z białego papieru czerpanego.
To kolejna propozycja z serii świątecznych.





Ze sklepu użyłam:

  

  
Dziękuję za odwiedziny i życzę miłego dnia!

Pozdrawiam serdecznie,

Art Soul

4 komentarze: