sobota, 23 maja 2015

60 urodziny mamy :)

Heeeej ,
to znowu ja :)
Cieszycie się?
Też tak macie, że są papiery, których żal użyć?
Mi ostatnio coraz częściej się zdarza żałować :)
Są kolekcje które muszą nabrać" mocy urzędowej" ha ha ha
I te papiery już nabrały :)

Karteczka w dniu dzisiejszym została przygotowana z okazji pięknych urodzin mamy!
60 to nie byle co, prawda?
Tym razem użyłam kolekcji papierów Craft&You.
Są bardzo delikatne i eleganckie :)
I


                             









Kartkę zgłaszam na wyzwanie:



Mój wybór to
perełki, kwiaty, tekturka
tekturka, napis, perełki

i

Kwiat wiśni ;)

Uff się rozpisałam :)
Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
Art Soul


5 komentarzy:

  1. A myślałam, że tylko ja tak mam z papierami :) Kartka jest cudnie ukwiecona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna praca :) dziękujemy za udział w wyzwaniu Snip Art :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka niesamowita! Te wszystkie warstwy w połączeniu z kwiatami prezentują się rewelacyjnie! :)
    Ja w styczniu też robiłam karteczkę na 60 urodziny dla mojej mamy :) Piękny wiek

    OdpowiedzUsuń