wtorek, 23 września 2014

Serca dwa :)

Witam wszystkich!

Baaaaaardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze!
Dzięki Waszej obecności mogę dalej tworzyć;)

Dzisiaj mam karteczkę.
Bardzo skromną i delikatną.
No i bez użycia kwiatów!
Papier i tekturka są z Magicznej kartki :)

Kartkę zgłaszam na wyzwania:


\

Co prawda u mnie jest tylko własnoręcznie zrobiony napis, ale mieszczę się w wytycznych :)

No i moja karteczka:




Ciekawe, kiedy w końcu opanuję te zdjęcia ?
Zawsze o czymś zapomnę:(

Ach, zapomniałam dodać...
Pomyliłam daty i skrzynkę oddałam wczoraj w dobre ręce :)
Stąd brak nowych zdjęć :(
Pozdrawiam serdecznie,
Art Soul.

6 komentarzy:

  1. piękna kartka! zdjęcia też :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna :)
    Dziękuje za udział w wyzwaniu Digi Scrap :)

    OdpowiedzUsuń
  3. elegancko, klasyka zawsze się sprawdza :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna, delikatna kartka. Dziękuje za udział w wyzwaniu w Kartkowym ABC.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Idealnie dobrane kolory i bez zbędnego natłoku detali - perfekcyjna kompozycja :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Digi-scrap.pl

    OdpowiedzUsuń