poniedziałek, 3 lutego 2014

Praca Nr 35 - Z sercem.

Hej, hej,
jak minął weekend?
Bo mi w miarę dobrze, z leciutkim tylko bólem :) 
W końcu!
I z tej radości stworzyłam sobie karteczkę bez okazji. 
 Chwyciła mnie za serce baaardzo mocno!
Bo to mój ulubiony kolor:)
Kartkę zgłaszam na wyzwanie Przyda się!
Szczegóły TUTAJ.
Oto inspiracja.


A to moja praca:





Trochę cierpliwości straciłam przy wyciąganiu napisu, ale ostatecznie się udało.
Jak widzicie dzisiaj u mnie świeciło piękne słońce:)
Czego i Wam życzę!

Pozdrawiam,
ArtSoul.


6 komentarzy:

  1. Śliczna praca - świetnie ukryłaś ptaszyny w kartce! Dziękuję za udział w wyzwaniu Przyda-się! Cieszę się, że moje zdjęcie się spodobało :) Pozdrawiam Ola

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję. A zdjęcie rzeczywiście bardzo mi się spodobało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna....ten myk z ptaszkami rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z ukrytymi w środku ptaszkami!

    OdpowiedzUsuń
  5. A, dziękuję:)Miały być ptaszki i to był jedyny sposób,. Cieszę się, że się spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ptaszki stworzyły uroczy dodatek :) Całość piękna, niezwykle delikatna. Dziękuje za udział w wyzwaniu Przyda-sie!

    OdpowiedzUsuń