poniedziałek, 13 stycznia 2014

Praca Nr 6 - Monochromatyczny lift dla babci.

Witam,
pogoda nam się popsuła, jest chłodno i niefajnie, ale przynajmniej już nie wieje.
Dzisiaj kartka, którą zgłaszam aż na trzy wyzwania:)
Coś ostatnio mi się tak spodobało:))
1.  Lift kartki - szczegóły TU.
2. Monochromatycznie - szczegóły TU.
3. Dla Babci i Dziadka - szczegóły TU.

Tak wygląda zdjęcie kartki, którą liftowałam:

A tak wygląda moja kartka:





Nie powiem, kartka mi wyszła całkiem ładna, delikatna i elegancka.
Użyłam złotego sznureczka, błyszczącej róży i papieru UHK Gallery z kolekcji Sklepy cynamonowe.
Mam nadzieję, że spełniłam wszystkie warunki z ogłoszonych wyzwań. 
A nie jest to wcale takie proste:)

Pozdrawiam.

7 komentarzy:

  1. Świetna interpretacja :) Te sznurki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Спасибо, что творишь с блогом SL.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny lift, kwiat jest urzekający :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A, dziękuję:) Kupiłam go baaardzo dawno temu i nie było okazji użyć. Nigdzie mi nie pasował:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo pomysłowa, sznureczki są super. :) Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Craft4you. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Оригинальная открытка получилась! Спасибо за совместное творчество с блогом Scrap Lifting!

    OdpowiedzUsuń