czwartek, 14 listopada 2013

Notes z sową.

Witam,
dzisiaj mam dla Was coś innego niż kartki świąteczne:)
Ale nie macie się co martwić,tylko dzisiaj.
Właśnie otrzymałam przesyłki ze scrapkami i mogę od jutra szaleć po świątecznemu znowu:))))

Notes został już zarekwirowany przez moją Karolinę na poczet prezentu dla koleżanki.

Jest niewielki. 
Jego wymiary to 11 x 15 cm.
Do zrobienia okładki użyłam papierów UHK Gallery.
I piękną sowę...
Jak to ze mną bywa, trochę się zgapiłam i zrobił się lekki problem przy bindowaniu.
Tekturka była za gruba i bindownica nie przyjęła okładki.
Musiałam rozbierać przód i robić od nowa.
Ale w efekcie końcowym wyszło ładniej niż za pierwszym razem:)




Mam jeszcze malutki problem ze sprężyną, ale niebawem na pewno opanuję jakiś swój system.
Pracę zgłaszam Na Tydzień inspiracji w scrapkach.pl

Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam ciepło:)



6 komentarzy: