środa, 16 października 2013

Konik na biegunach:)

Hej, hej,
po raz drugi dzisiaj i na kilka dni będziecie mogli ode mnie odpocząć.
Będę nieobecna i nic nie będę dziergać.
Ale bardzo serdecznie dziękuję za miłe słowa pod poprzednimi postami.
Robi mi się zawsze ciepło na sercu, gdy wiem, że komuś moja dzierganina może się podobać:)
Teraz pokażę pudełko o standardowych wymiarach na 1. urodziny Mai.
I znowu trochę nietypowo, bo z konikiem na biegunach.
Nie pamiętam, gdzie został kupiony, czy w Scrappo, czy w Craft funie, ale w którymś z tych sklepów.
No dobra, nieważne.
Albo sprawdzę...
Już sprawdziłam i była to wycinanka.net.
No dobra, zdjęć jest duuuużo:

















Żeby nie było, konik ma dwie poduszeczki, coby dziecku wygodnie było i miękko.
A co do rączki to jedna wyszła trochę krzywo, ale już nic na to nie poradzę.
Takie tam rzeczy robię od czasu do czasu.
Królik i misiu są z serwetki przyklejone na karton.
Taki lekki decoupage, poprawiony bezbarwnym lakierem do paznokci.
Ja to mam pomysły:)
Pozdrawiam.



3 komentarze: