czwartek, 31 lipca 2014

Notes z kliszą i wypieki mojej córki:)

Hej, hej!
Dzisiaj mam dla Was notes.
Wykonany z okazji 17 urodzin koleżanki Kingi.
Asia jest zafascynowana filmem i w przyszłości chciałaby zostać scenarzystką.
Mam więc nadzieję, że pierwszy scenariusz trafi na kartki tego notesu.
Wykonany w ulubionych kolorach solenizantki.
Czyli czerwonym i fioletowym :)
A przy okazji ( bo na pewno to przeczyta ) wszystkiego najlepszego!!!!

Papier, którego użyłam to UHK Gallery Holmes in love.
Tekturka "Klisza" i napis "Notes" są z TEGO sklepu.
Tuszowałam i lakierowałam tekturki już po przyklejeniu, bo koncepcja nam się zmieniła kilka razy :)



Tutaj nawet zmieściłyśmy niewielki upominek:)


I tył notesu:



A teraz wypieki mojej 12-letniej Karoliny.
Strasznie wkręciła się w lepienie z  modeliny FIMO.


Forma OREO wykonana samodzielnie z silikonu.
\




Rogale powstały bez użycia foremek:)




Do tych kolczyków zrobiła sobie formę sama z silikonu:)


Jestem z Niej straaaaaasznie dumna:)
Radzi sobie świetnie i oby tak dalej!

Dziękuję za odwiedziny, komentarze i zaglądanie  do mnie!
Kończąc ten nieco przydługi post pozdrawiam serdecznie,
Art Soul.

4 komentarze:

  1. super notes, ale prace córki rewelacyjne!! masz prawo, jak i ona sama być z siebie bardzo dumna
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Notes piękny, ale wypieki rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. same cuda tu u Ciebie! a no i oczywiście, ciasteczkowy potwór <3

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię taką personalizację, bo to jest zawsze miłe, że ktoś się wysilił , że by się dowiedzieć czegoś o drugim człowieku, jakie ma pasje,marzenia...
    wykazanie odrobiny uwagi często waży dużo więcej niż najdroższy ale bezosobowy prezent!

    a wypieki fajne!, kluczyk mnie urzekł :-)
    no i już wiem jak zrobić rogaliki!!! :-)
    a kiedyś wzdychałam do jakiejś kartki z takim fantem i myślałam, że to jakieś gotowce są, a tu się okazuje, to w sumie nie jest bardzo skomplikowane.
    Aha i robaczek tez uroczo pokazuje język, w sensie , że i tak zeżre to jabłuszko czy jak?... :-D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń